سرمایه گذاری در بازار مسکن با بهره وری صفر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 160
نویسنده : omid

در سالگرد تاسیس بنیاد مسکن، خبرگزاری خبر آنلاین در رابطه با سرشماری بازار مسکن و نتایج سرشماری نفوس و مسکن می گوید و به تعداد خانه های خالی موجود در کشور و ارتباط این واحدهای مسکونی با اقشار مختلف جامعه، صحبت به میان آورده شده است.

آخوندی در مراسم بنیاد مسکن بیان نمود: هنگامی که 2 میلیون واحد مسکونی خالی در کشور وجود دارد مشخص است سرمایه گذاری بزرگی در حوزه مسکن و ساخت و ساز انجام شده است. اما نرخ بهره وری برای سرمایه گذاری در بازار ملک مسکونی صفر می باشد.

این موضوع می تواند مشکلات زیادی را در عرصه ی کشور به وجود بیاورد. در طول 10 سال گذشته، تعداد خانه های خالی و املاک مسکونی خالی در کشور از تعداد 660 هزار واحد مسکونی به 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکونی رسیده است. این امر مشکل بزرگی را در بخش ساختمان و واحدهای مسکونی نشان می دهد.

آخوندی افزود: در ظاهر وضع خوب است و به ازای هر خانوار ایرانی، یک ملک مسکونی و واحد مسکونی و بیشتر از یک واحد وجود دارد. اما این مهم نشان از آن دارد که بیش از 2 میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد.

در سال 85 تعداد 630 هزار واحد مسکونی در کشور وجود داشت. این تعداد ملک مسکونی و خانه مسکونی در سال 90 به 1 میلیون و 660 هزار واحد مسکونی رسید. این امر نشان از آن دارد که در عرض 5 سال تعداد خانه های خالی در کشور ایران یک میلیون واحد مسکونی اضافه شده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com